onsdag 15 september 2010

Camilla Magnusson, ELB Inspiratör


Jag är en pysslig friluftsälskande mamma och hundvän på 34 somrar. Bor i villa i Asarum med min man och min dotter samt vår lilla pälsboll.
Har alltid pysslat med diverse olika ting både tyg, trådar, mat, papper och smycken. Började scrappa för 4 år sedan. Tycker det är så kul att skapa och det är så avkopplande. Ett papper kan ha tusen möjligheter det är inspirationen som avgör vad man skapar. Min inspiration hittar jag framförallt i naturen men också hos andra scrappare som gjort fina alster.

Älskar att jobba med bilder i alla former: LO, ramar, tavlor m.m. Jag är barnsligt förtjust i blommor av alla de slag men min favoritprodukt är gluedots, dem kan man ha till allt.
Mitt nuvarande mål är att bli duktig på att skapa gammalt stuk på både layout och bakgrunder.
Är så glad över att få vara inspiratör åt En Liten Butik, hoppas att det skall ge inspiration till många.



1 kommentar:

Anonym sa...

Vad skoj att få reda lite om dig! :)