tisdag 7 september 2010

Linda Algodin Inspiratör ELB

Det är jag som är Linda Algodin och jag har fått äran att bli en av ELB Inspiratörer.

Jag är 25 år gammal och bor i centrala Karlshamn sen maj 2010 ihop med min sambo Christian och vår hund Maya.

Jag har pysslat sen vintern 07 och började med att göra julkort så som många andra. Och sen växte detta till en hobby och en livsstil. Jag dröjde dock ca 1 år med att börja göra LO:s. Och fortfarande är det korten som står i fokus även om jag gör en del LO:s med.

Dock så altrar jag nästan aldrig, jag har testat på ett par gånger men det är inte riktigt min stil. Så om jag ska klassa något som mitt svåraste projekt så måste jag nog säta att är allt som har att altrar och vika och göra. Vilket kan kopplas ihop med vad jag skulle vilja lära mig att göra med. men jag får nog vara ärligh och erkänna att just altring lämnar jag åt andra otroligt duktiga tjejer och killar.

Min största scrapönskan just nu är nog att köpa den större versionen av cricuten och senare gypysen, och även att denna inspiration som jag haft till att pyssla ska fortsätta och växa. Och vad jag önskar lära mig är att använda dessa på bästa sätt.

Min största inspiration utöver alla duktiga tjejer och killar som finns på de olika forumen och bloggar omkring Sverige och utomlands så måste jag nog säga att jag hittar min största inspiration på YouTube. Jag älskar att söka runt där och titta på videos och min stora favorit är Robynstamps (youtube namnet) eller the pink stamper som hon heter med.

Och till sist, tack för förtroendet Lotta.

Inga kommentarer: