torsdag 6 januari 2011

Olika men ändå så lika..





Och så är vi nu framme vid den sista LO!

Denna LO:n handlar om mig och min sambo. Och jag har på varsin tag skrivit upp egenskaper hos oss båda och gömt bakom våra foton!
Denna blev en riktig favorit för mig. Den är färgglad och känns helt enkelt kul! Sen även att jag tycker om foton på oss både gör med mycket.


Material:
Primas So Cute! collection Hide and Seek.
Rosa och svart CS
Blommor
Rubons ifrån Fancy Pants.
Titel och övrigt är gjord med cricut expression.


P.s Ni glömmer väl inte bort att visa ert intresse för att bli en av oss inspiratörer samt rean som pågår i butiken?

2 kommentarer:

Liza sa...

Snyggt Linda!! Gillar färgexplosionen och att du lekt loss med dekorationer!

Linda sa...

Tack så mycket Liza! :) Den var riktigt skoj att göra! Älskar verkligen färgschemat i pappret!