tisdag 4 januari 2011

Ur en annan synvinkel

God fortsättning.
Jag hoppas att alla har haft en trevlig jul och en gott nytt år.

Själv har det inte blivit så mycket tid över till pysslet förens igår. Då jag fick gjort 3 stycken LO:s som kommer att visas upp här i bloggen de närmaste dagarna.

Jag börjar med LO:n "Ur en annan synvinkel".
Fotot togs när mina två systrar var här och jag tycker att det är riktigt härligt.
LO:n är väldigt enkel men jag ville att fotot och pappret skulle tala för sig själva.



Material:
Webster Pages Natures Manuscript
Det röda pappret och det mörkblå pappret är Pink Paislee.
Rubons ifrån Prima
Samt rosor ifrån Prima.
Titel är utskuren ifrån Cardstock med hjälp av Cricut expression.


P.s Ni glömmer väl inte bort att visa ert intresse för att bli en av oss inspiratörer samt rean som pågår i butiken?

Inga kommentarer: