söndag 31 juli 2011

Att inspireras

Jag inspireras mycket av det jag läser i olika scraptidningar och scrapbloggar, ibland någon detalj, ibland av ett helt upplägg. Jag fastnade för en läcker layout av Amy Hoang som visades i maj/juninumret av tidningen Creating Keepsakes. Jag fattade tycke för många saker och använda mig av många saker från den layouten; upplägget, det sydda hjärtat som ramar in en speciell del av ett foto och de små fjärilarna, men jag gjorde ändå layouten på mitt sätt. 

Det runda pappret och fjärilarna har jag skurit ut med min elektriska skärmaskin, Bosskut Gazelle. Runda papper med dekorativa kanter kan du t.ex. hitta här och här och söta, små fjärilar finns bl.a. här i shoppen. Den söta blomman har jag gjort av en fin, virkad spets.



Material från shoppen
Papper från DCWVs serie Rustic 
Papper från Graphic 45s serie Once upon a springtime
Pärlswirl från Prima
Halvpärlor från You Do
Spets, Nikki 

10 kommentarer:

Jennie sa...

Sååå fin!!! Tokgillar!

La Vikinga sa...

Jättesnyggt!!! Gilalr verkligen färgerna i Bo Bunnys serie! Snygga små dekorationer med spetsen!

C

En liten butik sa...

Superfin! Jag älskar pärlbandet och dina sydda detaljer!!

Linda sa...

Den är underbar Ami!

Terés sa...

Jättefint!! Det blir liksom så välarbetat när det är sytt på... Det måste jag göra mer! Tack för inspirationen.

Liza sa...

Vilken vansinnigt fin layout Ami! :) Den skall liftas!

Unknown sa...

Interesting solution, but I know more easier way how to spy your kids cell phone text messages https://mxspy.com/spy-text-messages/ this is my favorite cell phone spy app, one I'm using it for a half of year and I'm glad about it. Try to, hope it will be useful for you. Good luck.

Unknown sa...

This is interesting! But you know, I would better install this wonderful spy on text messages https://spyontextmessages.net/ on your phone and spy anybody you want.

RoseKH sa...

I do not think that this is the best application of this month. The whole point of the target audience. For example, this is what is suitable for all parents http://copy9.com/android-spy-apps/. This is a universal app that will suit everyone, as its function simply amazing.

Amy Grun sa...

I was always sceptical of ordering anything in the internet. But Essay Helper is an exception because it's really trustful one.