fredag 22 juli 2011

Födelsedagsbok

För att hålla reda på när mina grattiskort ska vara klara till alla som fyller år, så bestämde jag mig för att göra en liten födelsedagsbok. Jag har utgått från papper från DCWVs läckra kollektion Safari Chic. För att binda ihop den här boken har jag använt mig av en Bind It All, men det går mycket bra att använda ett vanligt hålslag och öppningsbara ringar.
Jag har målat och sprayat på framsidan och bokstäverna med Glimmer Mist Chalkboard, Glimmer Glam och Glimmer Glaze. Det är så läckert med glitter och skimmer tillsammans med den grova wellpappen.



Material från shoppen:
Papper från DCWVs kollektion Safari Chic
Wellpapp från You Do
Band från You Do
Paint system från Tattered Angel
Halvpärlor, katt och hjärtepin från You Do

Tack för titten! Snart ska ni få se närmare på något som jag verkligen fallit för.
/Ami

2 kommentarer:

Terés sa...

Smart och snyggt!!!

Linda sa...

Den är verkligen supervacker och smart!