måndag 11 juli 2011

Hjärtat är..

Idag är det igen min tur(Linda) att visa upp ett alster. Denna gången så visar jag upp ett kort som passar bra att ge till en vän. Det blev ytterligare ett vintage kort.Jag vet inte riktigt vad som tagit åt mig. Första fotot är inte rättvist. Men min kamera ville inte riktigt samarbeta med mig idag (igen).





Material:

Fancy Pants Sweet spring Madelon
Fancy Pants Boardwalk
Pink Paislee Fecthing (finns ej i webbshoppen) 
Craftable Flowers
YouDo Blommor Frappochino
YouDo Pistills Pearl White
YouDo Leaves Green Mix
YouDo Keys and Locks

3 kommentarer:

Cattiegirl sa...

Jätteläckert! Gillar alla härliga färger och strukturen på swirlen! Superfint!
Kram
//Cattie

En liten butik sa...

Oj, snacka om att byta stil - hur snyggt som helst, helt i min smak :)
//Lotta

Linda sa...

Tack! :P Det är ett kort som jag gillar men ändå som jag har svårt för själv (ur min egen smaksynvinkel). :D