torsdag 8 september 2011

Börja här!

Jag gillar hösten för då är det mer tillåtet att tända ljus, mysa i soffan med en stoooor kopp te och en bra bok! Då kan det va bra med ett bokmärke. Jag har sett dessa lite överallt men har aldrig kommit mig för att göra ett till mig själv. Nu fick jag en väldigt bra anledning eftersom jag skulle blogga här idag. För att hålla kvar minnena från sommaren så valde jag ett papper från Cosmo Cricket. Det behövs inte så mycket dekorationer på ett sånt här bokmärke så lite spets, platta blommor och lite pärlswirl fick räcka.




Nu kan hösten och regnet komma, jag är beredd med en bra bok!

Kram från Terés

Material:


Blå cardstock
Cosmo Cricket Material Girl
Spets från Prima
Liknande swirl från Prima

Övrigt: Privat

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskar dessa bokmärken. De är så lätta att göra!!