söndag 18 september 2011

Praktisk ask

Min man tyckte att vi behövde ha en förvaringsask till tändsticksaskar, braständare m.m. Jag var inte sen att nappa på denna idéen. Tyckte dock inte om hans förslag att göra en ask med eldflammor, det är inte min grej. Nä jag gillar blommigt och vintage, så såhär blev min ask.



Har duttat in brun chalkfärg på hela asken, den var vit från början. Min favorit för tillfället bland stämplar är Pink Paislees Butterfly Garden stämplar, de är helt fantastiska. Gillade när de blev svarta allihop det gav lite mera karaktär tycker jag.




Denna ask har ett tittvänligt lock, då är det lätt att hitta det man söker.


För övrigt min man gillade resultatet, hoppas ni också gör det.


Material: vit ask som jag sparat, Pink Paislees stämplar "Butterfly Garden" Collection, små filtblommor från reprint, brun chalkfärg.


Tack för titten


Mvh Camilla