fredag 20 januari 2012

Ett kort till!

Hej!!


Det är redan fredag! Vart tog veckan vägen? Vem stal alla dagar som jag trodde jag hade kvar? Hmm! 


Här har jag skapat ett kort som är bra att ha på lager. Jag har massor av dessa kort. Ibland kommer jag till och med ihåg att använda dem. ;)




Jag har använt ett papper som fanns i ett av butikens Paper packs. Det finns många i butiken och jag är såld på dem. Så lätta att använda och i perfekt storlek för kort! Inget spill i det närmaste! :)


Sedan har jag använt en spets från Prima som också finns i butiken. Så söt så! :) 


Blomman är blingad med lite glitterlim och en liten halvpärla i mitten.


Det var allt från mig idag! Nästa gång skall jag visa en lite mera nyttosak! En som gör en smula skillnad i en annars kaotisk vardag. Organiseringsmänniskan i mig har börjat vakna till lite efter att ha legat sorgligt avdomnad de senaste åren.  ;-)


Trevlig helg!
Liza

2 kommentarer:

Terés sa...

Jättefint! Det är en utmaning att göra C&S-kort, du lyckas verkligen...

Lisa sa...

Tack Terés!