tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag!

Vi vill inspirera er med ett par hjärtliga alster denna gråa tisdag.





Jag har gjort en liten fågelholk med uteslutande materialet i månadskitet med tema "hemlig kärlek". Gemet kommer förresten inte därifrån, men det sitter bara där tills jag kommit på hur jag bäst ska försluta förpackningen efter att jag har fyllt den med något mumsigt! /linaliten

Jag fortsätter med mina distressrutor. Den här gången har jag mest jobbat med den röda Fired Brick, samt tonat in mot den blå Faded Jeans och suddat över allting med ljusrosa Tattered Rose. När rutan var splashade jag över några droppar Chalkboard Mist, som reagerar med och löser upp distresserna. När allt torkat så stämplade jag det gulliga motivet med Fired Brick. /Ami

Material från butiken:
Stämpel, Love in a bucket
Chalkboard Mist Apricot Nectar
Bling från Prima
Vellumstickers, Story of us
Cardstock

1 kommentar:

En liten butik sa...

Vilka fina alster! Ni är toppenduktiga! //Lotta