onsdag 9 maj 2012

Hidden Journaling

Lotta inspirerade mig att göra en layout med hidden journaling. Jag låter oftast texten vara en stor del av layouten, så att gömma den blev en utmaning att bita i för mig. Men jag tog helt enkelt och skrev en personlig text på en tag bakom fotot, så då kändes det helt naturligt att ha den dold! :)



Jag är förresten tokförtjust i de här papperen från Prima, så dem kommer ni nog få se på fler alster från mig framöver... ;)


Material från butiken
My Mind´s Eye Home Country Paper
Prima Doodle Deux Lucky Charm 12x12
Prima Doodle Deux Collection 12x12
Prima Tiny Alpha En Francias
Prima petals Fairy Belle
Prima Crystals brown grey

1 kommentar:

En liten butik sa...

Du är LO-drottningen Lina, ursnyggt! pappersvalen är lysande och hidden journaling måste bli ditt nya mellannamn :) //Lotta