fredag 18 maj 2012

Ja då gör vi ett nytt försök .... med lite text denna gången :)

Jag fick till uppdrag att ha Anne Kristine Skovborg Holt som inspirationskälla http://annespaperfun-aksh.blogspot.se/ … oj vad mycket fint det fanns… men jag fastnade lite på Artjournaling men jag tror inte att jag följde det riktigt som det är tänkt… utan jag har använt mig av stämplar och distresser och akvarellpapper

Och denna bilden hade jag i huvudet när jag satte mig för att göra min :)

Jag började med att stämpla de text stämplar jag ville ha med …… lite huller om buller

Och sedan satte jag dit 3 st hjärtan över...

 Nu började leken med distresser jag valde en gul, orange, röd, blå och lila färg som jag tyckte kunde passa och började sedan kladda (måla) med svamp vatten och färg

 Plockade bort de 3 hjärtana

Klippte ut 3 st nya hjärtan för att sedan måla och stämpla på dom och satte fast dom med distanskuddar

Jag hoppas att jag har kunnat inspirera er till att leka lite och det finns faktiskt inget som stoppar förutom fantasin J

Inga kommentarer: