lördag 26 maj 2012

Till mammas dag...

På scrapträffen förra helgen fick jag gjort mitt mors dags kort. Jag gjorde ett till min kära mamma och dottern gjorde ett till sin farmor. Enkla och simpla kanske men less is more säger dem ju :)

Dotterns fina arbete med farmors morsdag kort.
Brun CS, Stans från Cheery Lynn - mini, papper från Glitz

Min mamma får ovan kort med nya favoriten ministansen Fanciful Flourish.
Rosor i 10-pack



Klockan 10:30 blir det först morsdags-frukost med ägg och bacon :) Till present
får hon, min mamma, ett nytt förkläde från Leilas, hoppas hon blir nöjd.

Farmor/Svärmor får silikonöverdrag för burkar och där äter vi sen vår grillade lunch.

Sedan blir det såklart kramar i massor!

Ska bli spännande att höra vad du gör för din mamma eller någon annan du håller kär!
Kika in i bloggen imorgon så får du veta mer!

Hoppas ni får en trevlig mors dag också!

1 kommentar:

Linaliten sa...

Vilka fina kort och den där stansen var jätteläcker som detalj!
Jag har bjudit min mamma på mors dags lunch en dag i förskott med efterrätt och paket så klart. Hur paketet såg ut visar jag nog till veckan. :)