torsdag 9 augusti 2012

Förvaringstips

Ni glömmer väl inte bort att visa upp era bästa förvaringstips och pysselhörnor, här ser du hur du har chansen att vinna en smart förvaringsväska.
Jag har fortfarande inte fått någon större ordning i mitt pysselrum, men jag tänkte visa några väl valda delar av det iaf! ;)
Mina glimmermist-flaskor står färgsorterade på en tavellist från Ikea.
Knapparna är sorterade i små burkar (även de från Ikea) i en ordning som säkert bara jag tycker är logisk! ;)
Washi tejpen är färgsorterad på höjden i tre travar, kanske inte det mest praktiska men det fungerar för mig! :)
Den sista bilden jag tänker visa idag är mina distressdynor som jag håller på att märka upp med respektive färg. Jag har ännu inte funderat ut hur jag ska förvara dem på ett bra och överskådligt sätt, så tips tas tacksamt emot! :)

Inga kommentarer: