lördag 4 augusti 2012

Ny mössa

Jag klickade inte helt oväntat hem de läckra bagrundsstämplarna från You do för ett tag sedan och bestämde mig för att leka loss lite på en layout! :
Sötsnörets favoritfärg är lila, så det passade bra att använda GlimmerMist Fully Purple till bakgrunden, där jag maskat två utstansade stjärnor. Jag har stämplat med Distress Ink Black Soot och Worn Lipstick. Bakom fotot har jag kletat på med gesso i det som blev kvar runt ett ark klistermärken där limmet torkat ut för länge sedan. Man ska inte slänga allt som verkar vara skräp, det kan komma till användning... ;) Pappersremsan är ett mönstrat papper från Pink Paislee och sedan en svart cardstockremsa där jag använt den prisvärda kantstansen. Lite Teeny Alphas från Glitz och bling från Prima. Jag tror att det syns att jag har haft roligt! :)

Inga kommentarer: