fredag 28 september 2012

Skridskoprinsessa

Jaha det här med att måla stämplar är inte min starka sida men för att lära sig så måste man ju öva. Jag och barnen slängde på vaxduken på vardagsrumsbordet och samtidigt som någon såpa gjorde sitt på TV satt vi och färgla stämplar. Den jag ska visa är den jag blev mest stolt över, ja det andra tänker jag inte ens visa... Jag ska fortsätta att öva och bli riktigt duktig har jag bestämt mig för så jag har många vaxduks-lördagar framför mig.

Har du några tips på bra sidor där jag kan få inspiration och kunskap om just färgläggning så tas detta emot med varm hand, tack på förhand!

Min isprinsess är målad med liquid pearl.



 
Förresten har du gjort ditt första julkort än?
 
Tack för titten!
 

1 kommentar:

Linaliten sa...

Vad läckert det blev Lotta!