fredag 7 september 2012

Vinnare av Förvaringstipsen!

Grattis till Mona, som genom lottning, vann prylväskan. Allt du behöver göra Mona är att regga dig som kund så skickar jag väskan till dig omgående :)

Här hittar du tipset från Mona;

http://www.monaspysselblogg.blogspot.se/2012/08/band-forvaring.html  


Vi tar gärna emot fler tips på olika förvaringar så maila till oss eller länka i kommentarsrutan till dina tips! De kommer att sammanställas under en speciell flik så fort vi kan.

Än en gång grattis Mona och varmt tack till alla som skickade in sina fantastiska tips,
ni är verkligen kreativa och inspirerande människor!

1 kommentar:

Mona sa...

Tusen tack Lotta så jätteglad jag blev när jag öppnade datan idag och såg att det var jag som hade vunnit, sådan tur brukar jag inte ha
Kam Mona