söndag 9 september 2012

Washitejp kort

Det är roligt att leka med washitejp. Här har jag klätt in ett cd-fodral av kartong/papper och  även en tag med washitejp. Jag tejpade hela bakgrunden och sedan tog tag ett tunt lager med gesso och smetade ut. Liten lätt skvätt med brun mist på det hela. Har chalkat kanterna med chalk fluid i  färgen Rusty Bucket som jag även använt på träbokstäverna.


Stansade ut med en Artemiostans en bård som går över hela kortet. Några fina slipade pearls och lite blommor fick även pryda kortet.

På baksidan har jag stansat ut en liten etikett med Cheery Lynn dies.


Jag har stansat ut en rund doilie som fick bli min tag i detta kort.

                                               
                               Många av produkterna som du hittar här finns på rea, så passa på!
                                                         Tack för titten//Kram Katja

2 kommentarer:

Sandra sa...

Jätte härligt cd-kort! :)

Marita Johansson sa...

Så snyggt
Kraaaaaam