onsdag 17 oktober 2012

Rött och gult

Lotta utmanade mig att skapa i rött och gult vilket jag gjorde med glädje, jag lyfte även in vitt och lite grönt som en kontrastfärg och för att lyfta upp lite av det gröna från fotona. Hon utmanade mig även att scrappa med mer än ett foto på layouterna och det har jag gjort här. Fotona är inte exakt likadana och det undre fotot blev inte så bra, men jag ville ändå bevara det.

Papper och stickers kommer från Lilybee Handmade Collection kit. Journalingkortet kommer också från Lilybee, men från deras julserie Christmas Cheer.Den veckade blomman har jag gjort själv från en pappersremsa och de vita blommorna piffade jag till med lite gul mist och en textstämpel. Kanterna är som vanligt chalkade med Ingvilds fluid chalk.


/Inspiratör Ami

Inga kommentarer: