onsdag 27 februari 2013

Välkommen till Salong Johanna

Ett av mina pysselmål det här året är att våga leka lite mera med färg på olika sätt, därför försöker jag surfa runt och fånga upp lite tips här och där att pröva på. På den här bakgrunden har jag sprayat med glimmermist på en plastpåse, spätt ut det genom att spraya på lite vatten och sedan tryckt min cardstock mot påsen. Jag har sedan stämplat cirklar och ritat stjärnorna med hjälp av en stencil.
 
Lotta har utmanat mig att scrappa med cirklar (vilket för övrigt är min favoritform tillsammans med stjärnor) och jag stansade därför ut en cirkel i mönsterpapper som jag fäste bakom fotot och använde den läckra cirkelgirlangen från Glitz. Blommorna är privata, men Lotta har ett helt gäng fina i butiken. Den lilla fjädern har jag gjort på samma sätt som de jag visat förut i washi tape, men den här är i mönstrat papper.
 
 
Material
Glitz Paper Cashmere Dame 6x6 paper pad (tyvärr slut i butiken, men Glitz Paper Gingham Cashmere Dame, Glitz Paper Honeycomb Cashmere Dame och Glitz Paper Chevron Cashmere Dame finns kvar)



1 kommentar:

En liten butik sa...

Härligt färgglad, hade gärna besökt den frissan :)