lördag 7 september 2013

Härligt stor Prima Tag!

Hej där!

Jag har inte testat att dekorera Primas fina o härligt stora tag förrän nu. Urfina är de med finfint mönster som jag lät vara kvar orört till viss del. Men ytan är stor så det blev allt en del dekorerande ändå =)



Jag har stämplat med stjärnorna från Playful o embossat med Enamel Shabby Green. Alla de där grovkorniga pulverna är urfina om du frågar mej!
Rosa o lila blommor från YouDo med halvpärlor i mitten och lite Tissue tejp blev det också. Snöret hittade jag i källaren =) Finfina frimärksstämpeln är ett set från Whimsy.


Blommigt papper och ostduk finns i bakgrunden. Doilyn blev lite för stark i färgen tyckte jag så jag mattade den med Gesso. Här syns det fina mönstret på själva tagen lite bättre. Blomman har jag knåpat ihop själv, ger härlig volym tycker jag.

Som bokmärke funkar min tag inget vidare men som kort blir det bättre, det finns ju massa plats för en hälsning på baksidan.


Inga kommentarer: