söndag 15 december 2013

Adventskalender #15

Tredje Advent

Dagens utmaning: Färgtema krispigt vitt

Vinnaren får 200 kr i presentkort i webshopen!

Länka i kommentaren eller maila scrappa@enlitenbutik.net senast 22 december.

Vi öppnar ny lucka imorgon....

Vinsterna skickas efter julafton, du har ju chans att vinna mer än en...

Lite inspiration på dagens tema kommer här:

Bakgrundspappret kommer från ett 6"-block från Glitz, just detta är slut men en massa fint från samma tillverkare finns i shoppen!
Chipboard, stämpel från Bildmålarna, halvpärlor, ostduk, virkade blommor, vitt band och en stor o en liten svirldies har jag också använt.
Nu är det din tur, ser fram emot att kolla in vad du skapar!!
Kram från Monica =)

Detta händer fram till jul - häng på!

Nu börjar vi räkna ner, 24 inlägg och utmaningar kommer det att bli och självklart 24 chanser att vinna för dig som registrerad kund hos www.enlitenbutik.net.

Du skapar efter temat som anges i inlägget eller använder det som du redan har skapat tidigare och länkar till din blogg eller mailar scrappa@enlitenbutik.net. Länkningen måste ske vid inlägget som utmaningen gäller!

Du kan öka på dina chanser till vinst genom att göra en beställning hos www.enlitenbutik.net. Varje dag med start from söndag så blir alla kunder som gör beställningar i webshopen automatiskt med i utlottningarna av fina priser!

En vinnare per dag utses, lite finare priser och speciella utmaningar kommer det att bli adventssöndagarna, vilka du ser nedan...

3:e advent - färgtema krispigt vitt - idag
4:e advent - tema vintage jul 


På självaste julafton kommer alla kommentarer att räknas och vara med i lottningen av en superfin Blogcandy - bilder kommer!

3 kommentarer:

citronlime sa...

http://citronlimespyssel.blogspot.se/2011/09/jag-har-oppnat-upp-verkstaden.html

Ett gammalt kort men ändå ett av mina absoluta favoriter! :)

Kram Linda

Birgit sa...

Hej! Jag har gjort det här "sista minuten kortet" i härligt vitt tillsammans med en av mina gamla favoritstämplar.
God Jul på er!
http://cardsrfun.blogspot.se/2013/12/seasons-greetings.html

Rozzan sa...

Tack för en(många) rolig utmaning! Här kommer mitt krispiga vita bidrag.
http://rozzanscrap.blogspot.se/2013/12/krispigt-vitt.html

Jag önskar er den finaste fjärde advent//Kram Rozzan