tisdag 24 december 2013

Adventskalender #24 - självaste julafton!


GOD JUL!

Idag är vi äntligen i mål och vi kan härmed presentera de julklappar som kommer att finnas i vinnande blogcandyn. Följ våra Inspiratörer när de nedan visar vilka produkter just de har val ut till dig, en vinnare! 

Dagens utmaning är att tolka en 
GOD JUL 
det kan vara LO, alter, kort eller annat spännande endast din fantasi sätter gränser!

Skapa, kreera, uppfinn och länka nedan i kommentarsrutan till din blogg eller maila ditt bidrag till scrappa@enlitenbutik.net 

Senast den 30 december önskar vi ditt bidrag!

Lotta har valt följande att lägga i ditt paket!



Jag, Ami, vill ge er något som jag själv bara vill ha mer och mer av - Embossing Enmel



Jag, Hanna/Fnyz har valt fina brads från Fancy pants:

Här har jag skapat en layout med dessa brads. I övrigt är det massa material från Jenni Bowlin:


Jag, Monica =), har valt att lägga till en clearstamp från Prima till det härliga priset! Det är en av mina favoritstämplar, sååå användbar!


Här kommer ett litet kort med en härlig tanke där jag använt det finfina vykortet:









3 kommentarer:

Rozzan sa...

En GOD JUL måste innehålla skumtomtar och scrapp förutom många goda vänner och släkt :)Här kommer mitt bidrag:
http://rozzanscrap.blogspot.se/2013/12/tomtarna-i-bysten.html

Sofia sa...

Här kommer min GOD JUL-tolkning. Julgodis!!!:)
http://fialisan.blogspot.se/2013/12/julens-godsaker.html

Cardlotta sa...


Hej!
Här är mina GOD JUL presenter fyllda med godis, istället för en julblomma.

http://cardlotta.blogspot.se/2013/12/god-jul.html