torsdag 5 december 2013

Altra burkar....

är något jag verkligen gillar. Jag tycker det är ett jättebra sätt att få en gåva att kännas ännu mer speciel genom att lägga den i en burk som man piffat upp och gjort lite extra fin. Nu till jul kan man göra underbart vackra burkar att lägga julklapparna i. Den här asken som jag visar idag tänkte jag dock skulle kunna passa bra att lägga ett halsband i, som en gåva till en liten tjeja....

Jag har använt en färdig ask som jag grundmålat med svart akrylfärg. Sedan har jag använt detta underbart vackra papper som heter The Optimist och ser ut så här:

Klicka här för mer information om produkten



Locket har jag dekorerat med en digital stämpel, blommor, en metall charm i form av en klocka och ostduk.



Jag har lagt glitter på de rosa blommorna och på flickans blommor i håret.


Här syns klockcharmen lite bättre. Har stansat ut fjärilar och sedan lagt Glossy Accent ovanpå dem. Det blir även supersnyggt på layouter genom att lägga det ovanpå utstansade bokstäver.


Har också använt en svart washi tejp med siffror runt kanten på burken.




Hoppas nu att ni får en riktigt härlig pysslig torsdag!
Nick

1 kommentar:

En liten butik sa...

Underbart papper till en jättefin ask!