måndag 23 december 2013

CAS - Clean And Simple

Idag visar jag ett mycket enkelt kort i stilen CAS eller Clean and Simple. Det betyder helt enkelt att man ska halla sitt alster sa enkelt och med sa fa dekorationer som mojligt. I mitt gastDT paket fick jag med en underbar washi tejp, Copper Candy Stripes
Den ar brun- och bronsfargad och sa himla fin. Darfor ville jag gora ett kort dar tejpen skulle fa ta storst plats. 

Jag borjade med att klippa ut en rektangel av vitt cardstock. Sedan tackte jag hela biten med den vackra tejpen. Nar det var klart stansade jag ut ett stort hjarta ur mitten av biten.

Till sist monterade jag fast min tejpade bakgrund pa en vit kortstome, satte fast en stampel som jag farglagt med ProMarkers och dekorerade med ett par vita parlor i hornen.



Inga kommentarer: