lördag 7 december 2013

Center Step Card.

Jag är faktiskt ganska dålig på att göra mina kort i olika sorters vikningar. Det har blivit att jag fastnat vid 15x15 cm, oftast för att det (enligt mig) är den smidigaste storleken att sätta stämplade motiv på.

Idag har jag dock valt att göra ett Step Center Card, en väldigt lätt (och snygg) vikning. Om du googlar så kommer det upp flera olika mallar med olika beskrivningar lite beroende på vad du vill ha för mått på ditt kort. Jag valde att göra mitt i 14x15 cm.


Det är ett enkelt dekorerat kort, för att ni lättare ska se själva vikningen.


Pappret på kortet kommer från LilyBee Design och säljs nu HÄR till kanonpris. ;)
Bakom motivet sitter det ostduk. 


1 kommentar:

Monica =) sa...

Den där vikningen är fin o speciellt julkort är kul när de kan stå framme!
Tack för härlig inspiration!!

Kram Monica