måndag 30 december 2013

Layout med skvätt...

Sista dagen for det har aret. Alltid lika spannande tycker jag! Jag brukar inte avge nagra loften men ibland brukar jag for mig sjalv fundera pa vad jag skulle vilja klara av eller vara med om, fa uppleva, i stort och smatt...



Sista alstret for mig det har aret blir darflor en layout dar LEK har fatt sta i centrum.Visst ar det kul att fa leka, bade med sina barn eller som nar man far skapa med underbara produkter? 

Jag har igen anvant papper fran Fancy Pants pappersblock Wonderful Day. Klippte till en pilform och sedan dekorerade jag den med en underbar stor rhinestone fran Glitz - Love you madley.



Har lekt och skvatt med rod mist och satte fast lite svart washi tejp.
Nagra haftklammrar och malade lite runt papperet med en svart penna.



Sa har blev resultatet:


Gott Nytt Scrap Ar!
Nick

Inga kommentarer: