fredag 20 juni 2014

Sommarhälsning!

Jag och alla inspiratörer till En liten butik vill härmed önska er alla en riktigt härlig sommar med massor av jordgubbar och vila!


Från mej kommer en härlig liten origami-ask som gjord för antingen en liten gåva eller varför inte chokladpraliner - choklad är alltid rätt!! =) Så min uppmaning till dej i sommar blir "Njut av stunden!" <3



Solig Midsommarkram,
______________________________________________________________________


Jag vill ge er lite sommarkänsla och midsommarfeeling med hjälp av blommor!
 Dottern har gjort en egen midsommarkrans som är jättefin tycker jag och den håller ju även till nästa år! Glad midsommar på er och ha en underbar sommar! Missa inte att fynda i sommar hos En liten butik och följs oss gärna på Facebook.



____________________________________________________________________


Nick skickar en sommarhälsning, en riktigt härlig midsommarhälsning!!

Glad Midsommar!
________________________________________________________________

Jag vill skicka er en liten uppmaning om att glädja någon i er närhet lite extra nu i sommar. Det behövs inte mycket, men det där lilla extra kan göra någons dag! Trevlig sommar! :)





Inga kommentarer: