fredag 18 juli 2014

Solgult, rosa o grönt

Hej där!

Dax för ett kort där jag grejat med en gäng olika material, både färg, pulver o lack. Men andra ord så har jag haft farligt roligt!

Papper kommer från ett 6"-block från Pink Paislee, fler hittar du >HÄR< Det superfina randiga pappret är ett Ami-designat, finns bara hos En Liten Butik.

Har du läst mina inlägg tidigare kanske du förstått att jag är en riktig "skrotsamlare"... Det gula plasthjärtat i högerhörnet är ett hundpromenadsfynd!

Som motiv har jag valt Messy Jessy, härligt massa kul detaljer om man gillar att färglägga. Kolla in så många fler mysiga motiv som finns från just My Besties!

Washitejp med ljuvliga muffins har jag fäst på vit kartong för att de ska synas bättre. runt motivet hittar du både glitterlim och rosa Embossing Enamel.

Vimplarna har fått min favoritfärg, Crackle Paint! Just nu till härligt bra pris o fraktfritt till och med söndag dessutom. Twine finns i en massa fina färger, o de små plastchipboardsen kan man ju använda lite överallt. Jag har monterat den med 3D-lack. Eftersom jag sölade lite fick hela hjärtat ett lacklager...
Det randiga pappret mistade jag lite.

 Här syns bättre hur härligt glittrig den rosa glimmermisten från Tattered Angel är!

Soliga hälsningar,


Inga kommentarer: