söndag 17 augusti 2014

Day Dreamer

Hej på er! Hoppas ni har en trevlig helg.
Som ni säkert redan förstått så bland alla godsaker Lotta skickat mig för att skapa av så finns Paperpaden Day Dreamer från serien Dear Lizzy som American Crafts står bakom.


Och jag måste verkligen göra extra reklam för de här papperna för de är helt underbara! Massor av olika färger men ändå så välmatchade. Jag kommer definitivt använda upp varenda papper.


 
Här har jag utöver paperpaden använt cardstock som bas samt fotomatta och vellum till vimplarna som jag skapat med hjälp av en cirkelpunch. Jag har även använt Wood Veeners, Stickers, twine och halvpärlor. Jag har stänkt distresser på bakgrunden.
 
Till rubriken letade jag fram riktigt gamla chipboardbokstäver som jag använde som mall. Jag ritade av och klippte ut i ett matchande papper. Återvinning!
 
Trevlig söndag! / Susanne/Susny
 

Inga kommentarer: