tisdag 5 augusti 2014

Ett väldigt blommigt kort med en överraskning

Hej igen! En av utmaningarna jag fick av Lotta den här sommaren var att göra nåt blommigt och jag har svårt att få dit mer än tre blommor på mina kort i vanliga fall. Så jag antog utmaningen och satte dit massor av blommor (i alla fall enligt mig) på kortet och gjorde även ett shaker kort dvs ett interaktivt kort som man kan skaka på.


Jag använde mig av dessa blommor och en blomma som jag inte hittar i butiken men dessa är vackra också. På blommorna hade jag dit lite glitter i form av stickles som finns i mängder av färger i butiken.


Kanske inte den bästa bilden på min lilla shaker ruta, men plasten jag använde för att stänga inne paljetterna är ett genomskinligt PL kort från Prima som jag klippte till. Alla papper jag använde även den med hello, sunshine kommer från det HÄR underbara 6x6 blocket från Dear Lizzy.


Dekorerade insidan också med de underbara pappren från Dear Lizzy. Cykeln klippte jag ut och klistrade fast på det här pappret för att det skulle hända nåt.

Hoppas ni fick lite inspiration. Ha det så bra från mig Cissi DS!

Inga kommentarer: