torsdag 28 augusti 2014

Fyra dagar kvar på distressruteutmaningen!

Hej där!
Om du går o klurar på att vara med i vår augustiutmaning så har du nu fyra dagar på dej. Det vore jättekul om ännu fler hänger på, inte minst för att det finns så många kul sätt att göra en distressruta =)
Ni som  redan länkat era bidrag, tack för all härlig inspiration!

Här kommer ett litet inspirationskort från mej, en långsmal variant; 15*7,5 cm.

Här pratar vi små rutor, sidan är bara ca 1 cm. Härlig text från Kaisercraft har jag stämplat med turkos dyna. Dekorationen är sparsam: en pärlemoblomma, en utstansad sol och en sån där liten plastdekoration jag gillar så mycket! Faktiskt samma sorts påse som Lina använde till sitt härliga kort igår. Galet mycket roligt i en sån där påse! =)

De små minirutorna gjorde jag med hjälp av blending-handtag, grön dyna och post-it-lappar som jag flyttade och passade in efter hörn och ytterkant.

Nu längtar jag efter att se fler av era varianter!!!


Inga kommentarer: