onsdag 27 augusti 2014

Sunshine & Happiness

Nu är jag tillbaka efter en lång härlig sommar och på måndag börjar vardagen på riktigt för mig. Nu gäller det bara att hitta tillbaka till pysselrummet också, men det ska nog inte vara några större problem! ;)

Jag har använt Bazzill Kraft Classic som bas till mitt kort och min älskade Memory Box Rings and Puddles stencil, som verkligen blivit en stor favorit! Memory Box har så många snygga stenciler och ni får bara inte missa dem! :) Färgen jag har använt är Tattered Angels Glimmer Mist i nyansen "Aplle", men den verka rinte ha hittat in till webshopen ännu. Dekorerat har jag gjort med Heidi Swapp Collectibles, i en sådan förpackning hittar man mycket smått och gott och den räcker väldigt långt! :)



1 kommentar:

Monica =) sa...

Hej där!
Stencil o Collectibles i läcker blandning, grönt är skönt!!
De där påsarna med en massa fina dekorationer är mina favoriter också! <3

Kram Monica