torsdag 22 januari 2015

Art Journaling - En bok på resa

Idag tänker jag dela med mig av en helt fantastisk bok som har cirkulerat bland olika människor för att de skulle göra sitt avtryck i boken. Jag ber redan om ursäkt nu för att jag inte har namnen på alla som delat med sig för boken är tyvärr inte i min ägo när jag skriver inlägget. Den är i Holland om allt är rätt :) Jag hoppas att få återse den på Scrap and Pearl i april!

Här kommer en hel del bilder från boken;



























































Ska bli spännande att se allt nytt i boken, vi har alltså anledning att återvända till den framöver!

Om du vill se den live så hoppas jag att den har anlänt så jag har med den i april till Scrap and Pearl!

//Lotta


3 kommentarer:

Monica =) sa...

Vilken härlig inspirationskälla, sååå många vackra sidor!!
Kram, Monica

Ulrika aka LillBlomman sa...

Vilken fantastisk bok och vilken rolig idé! Kram från Ulrika aka LillBlomman!

Ulrika aka LillBlomman sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.