lördag 31 januari 2015

Love

Snart är det Alla Hjärtans Dag och jag har gjort ett kort med en liten kärleksklubba ♥
Jag målade med Distressdynan Picked Raspberry på bakgrunden och strösslade sen lite Embossing Enamel Shabby White från Stampendous över kortet och värmde det med en embossingfön. Texten är från en Dymo.
Glittertrasslet satt i en blomma som jag fick när jag fyllde år. Norpade lite och satte fast med en häftapparat. På klubban satt en folietråd som jag tog av. Gjorde sen två hål i pappret på varsin sida av pinnen och trädde i folietråden och knöt ihop på baksidan. Lite paljetter som extra piff:)

Ha det bra!
//Tesa

2 kommentarer:

Doreen sa...

This is just gorgeous,fab colours and details.xxx

Unknown sa...

Hej Hopp Tesa,

Tack för att du delade detta, designen på detta kort är jättefint och väcker många fina känslor!

Ha en underbar alla hjärtans dag :)

Varma kramar från oss alla på DYMO,
Jesper K
DYMOSupport