torsdag 30 juli 2015

Love the life Mixed Media Layout

Juli är snart till ända och jag hoppas ni har haft en fin och avkopplande sommar. Jag själv har jobbat sedan en vecka tillbaka och i ärlighetens namn är det inte så dumt att komma tillbaka till rutinerna. Något jag är noga med är mina rutiner kring mat och denna layout jag visar idag handlar om detta.


Jag har använt mig av ett mönstrat papper från Maya Design som bas. På detta har jag byggt upplager av Gesso som jag applicerat genom några olika stenciler.


Jag har använt några Project life kort för att skapa lager under mitt kort. Lite blommor och en hel del Glimmer Mist från Tattered Angels har fått avsluta allt.



Tack för att Ni kikat in idag och hoppas jag insprerat er att skapa något!
Det mesta av vad jag har avänt finns i En liten Butiks shop





Inga kommentarer: