fredag 17 juli 2015

Två födelsedagskort från samma papper

Hej alla scrappare där ute! Fick ett så fint papper från Lotta i mitt DT paket som var så lätt att göra fina födelsedagskort med. Kunde inte sluta vid ett så det blev två.


Vimpeln är gjord med den HÄR diesen från My Favorite Things. Jag har stämplat med några bokstavs stämplat från Lawn Fawn som heter Milos ABC och som jag använder mycket. Dessa från Lawn Fawn skulle passa också.

Den här söta cupcaken kommer från det HÄR setet från Lawn Fawn med tillhörande dies. Fina cirkel dies hittar ni HÄR och HÄR.

Det andra kortet blev så här.

Här har jag använt klistermärken från Dear Lizzy och blommor från shoppen. Jag har använt ett privat rosa cardstock men vill du ha ett som passar till pappret kan du ju be Lotta välja ut ett cardstock från shoppen.

Hoppas du fick lite inspiration att göra enkla födelsedagskort! //Cissi

Inga kommentarer: