onsdag 14 oktober 2015

Alla dessa sommar- och semesterbilder

I mitt paket från En Liten Butik fick jag ett kit som heter "Mix and match pad sand and sea" som innehåller mönstrade papper, kraftfärgade papper, pappersdekorationer, tyg m.m. Jag tog ett av kraftpappren som bakgrund och sedan har jag använt mönsterpapper och pappersdekorationer från kitet.

Ja nu har jag en del foton från våran resa till Kreta nu i september men detta kit passar ju bra även till sommarbilder i allmänhet eller bilder från stranden nu på hösten. Vimplarna som var med i kitet klippte jag ut från pappret och limmade fast innan jag sydde små stygn mellan dem med floss så det ser ut som de hänger på ett snöre.



så här ser kitet ut:


Förutom kitet har jag använt washitejp, enamel dots och brads.


Inga kommentarer: