torsdag 31 december 2015

2015 mot sitt slut...

Vilket år vi har haft! 2014 var för mig året då allt gick åt... men det har helt klart hämtas upp under 2015. Under 2015 har nya inspiratörer kommit till butiken och en del andra har lämnat, En liten butik deltog för tredje gången på mässan i Stockholm, vi har tagit in nya produkter och jag har personligen bytt jobb. Året har varit helt klart händelserikt och intensivt.

Jag måste dock säga att En liten butik är så tacksam för alla kunder och inspiratörer genom åren och vill därför rikta ett extra tack till er för det gångna året - utan er så blir det inge bra år!!

Vad är då nyårslöftet för 2016? Jo jag har två men är lite rädd för att säga det för tänk om jag inte kan, av olika anledningar leva upp till det... Äh här kommer det ändå;

1. Hitta mer tid till att arrangera aktiviteter för En liten butik - träffar, workshops, teknikdagar, nybörjarträffar etc
2. Skapa mer

Har du något nyårslöfte som berör din hobby? Dela gärna med dig i kommentarsrutan så är du med i utlottning av lite småsaker som kan förgylla början på 2016! (Vinnare dras den 2 januari efter kl. 21:00)

Här följer en bildkavalkad av mitt 2015...

ATC

Ballongkort

LO med mina underbart galna barn!

Färg

Create magic

Canvas

Julgran

Inspirationsbok på turné - 2016 i Kalmar tom maj månad

LifeBook 2015

Min enda canvastavla som jag gett bort...

Födelsedag

Mässa i Stockholm



Student för äldsta dottern

Workshop

och mycket mycket mer...

Varma tack för ett underbart 2015 och jag ser fram emot härliga samarbeten under 2016 också!

//Lotta

 





Inga kommentarer: