lördag 5 mars 2016

On our way...

Hej på er igen! Hoppas ni haft tid att pyssla, det har inte jag, men som tur var så var jag på scrapträff för några helger sen och gjorde ett antal alster som jag kan visa er. Idag tänkte jag visa er en layout som jag gjorde och imorgon kommer kortet som jag gjorde med samma papper.


Jag började med att stämpla lite, med den HÄR stämpeln. Sen använde jag en stencil och distressdyna ( syns knappt). Det fina mönstrade pappret som jag använt under fotot är det HÄR fina pappret och den mörka fotomattan under fotot är faktiskt papprets baksida. Jag har även använt DETTA vellum papper under fotot och längst upp på layouten. Jag droppade och skvätte även ut olika mister. Jag har även använt olika klistermärken som jag hade i mina gömmor men ni kan hitta liknande i shoppen tex HÄR. Och bokstäver hittar ni HÄR.

Hoppas ni blev inspirerade! Kramar Cissi DS

PS Glöm inte att titta in imorgon för att se kortet jag gjorde med resterna.

Inga kommentarer: