söndag 5 juni 2016

Åhhh så fina Lawn Fawn-stämplar det finns!

Hej där!
Jag är fullständigt betuttad i alla härliga stämplar från Lawn Fawn och de nya som just kommit in i Lottas butik är inget undantag! Jisses så många jag absolut och utan tvekan behöver =)

Det första gänget jag inte kunde klara mej utan var sjöjungfrurna! Finfina dies finns också till.

Alla små detaljer som kommer med gör dem oändligt roliga att bygga scener med, bara kolla in de små sjöhästarna, sockersöta helt enkelt!

Copics:
Fena och hår - BG34, BG23, BG49, orange hår - YR02, YR04, YR07
Hud - E00, E21, R20 som kinder
Sjöhästar - R00, R20 + YR00, YR02

Copics:
Fena - R00, R20
Hår - Y11, Y15, Y17
Sten - W0, W1, W3, W5

Den ena lilla sjöjungfrun fick lite extra snurr i tillvaron! En sån här snurrfunktion har jag gjort tidigare också, i det inlägget hittar du länk till instruktionen jag använt.


Jag hittade dessutom superfina papper med just havstema som är som gjorda för den här typen av projekt! De funkar till det mesta just denna tiden på året vid närmare eftertanke =)


Mer material jag använt:
Halvpärlor, en liten berlock, washitejp och 3D-kuddar

Soligt glada hälsningar,
Monica =)

1 kommentar:

Anna Uhras sa...

Läckert!!! Och så bra med färger och FILM!!! Du kan du Monica :) Kram Anna :)