fredag 17 juni 2016

Kort med distress crayons

Hejsan!

Idag flyger en liten dinosaurie in i bloggen på ett kort, vars bakgrund är gjord med distress crayons. Jag har stämplat med mörkblå StazOn-dyna (färgen passar såå bra ihop med distress crayons-färgerna!) och monterat både stämpelmotivet från Lawn Fawn och klistermärket med text på 3D-kuddar. 




Jag är lite förtjust i att göra kort med vit kortbas och svart "matta" under motivet på framsidan - kanske ska jag försöka utmana mig själv att göra på något annat sätt nästa gång..? ;)

Pyssla lugnt!
Jeanette - Tettiz

3 kommentarer:

Anna Uhras sa...

mmmm!! Snyggt!!! Kram Anna :)

Jeanette Wallén sa...

Tack snälla Anna!! :)

En liten butik sa...

Jätteläckert! vit botten och svart matta hmmm... Jag utmanar dig härmed att ha gul kortbas och blå matta i sanna Sverigeanda, kollar på fotbollen ser du ;)