onsdag 29 juni 2016

Kort med folie

Hej

Jag har ju helt glömt bort att visa er ett kort jag gjort med den nya folien från Prima. Den var jättekul att jobba med men jag skulle råda er att titta här på Youtube hur man gör innan man sätter igång. Det gjorde jag och ändå lyckades jag göra fel så jag fick kasta allt ihop. Gnuggstämplarna är nämligen väldigt klistriga och jag råkade komma emot det klistriga med folien innan det var dags så att säga och fel sida av folien hamnade neråt!!!

Jag gjorde om och gjorde rätt och sen målade jag lite slarvigt med distress ink över och  så här blev kortet.


Här ser man hur folien glimmar så vackert!


Jag använde mig av följande material:

Folie från Prima
Rub-ons
Små hjärtan
Stämpel från Lawn Fawn

Ha en bra dag! // Cissi DS

1 kommentar:

Anna Uhras sa...

Härligt guldigt😍 Snyggt Cissi!! Kram Anna