torsdag 16 juni 2016

Lika men ändå olika SKOR.

Hej Svejs!

Då var det dag för mig, AnnaU, att redovisa Lottas utmaning till oss i teamet.
Utmaningen var sommarskor och jag bestämde just att skorna på mitt foto visst har lite sommar känsla, "blink , blink"...
Lite friheter får man lov att ta sig tycker jag, haha!


Mina lager under fotot är några Die cuts och sen bara vanlig vit cardstock.
Färgkladdet på bakgrunden har jag gjort med akvarell pennor som jag ritade med på en plastficka och sedan löste upp med en vatten och pensel.
 Sedan smooshade/stämplade jag med plastfickan på min bakgrund tills jag var nöjd.
Ordet skor är några gamla överblivna bokstäver som jag piffade upp med akrylfärg i guld.
 En bra ide' om man har olika bokstäver som inte matchar.






Ja så här tolkade jag Lottas sko utmaning till oss, kanske du också har någon ide' på sommar skor?
Alldeles säkert!!
Hoppas du fått lite inspiration och lust att pyssla nu.
Jag rekommenderar också VARMT att du tar dig en titt i butiken där Lotta bjuder på fina erbjudanden på Unity Stamps och Mini Distresser.

Material:

Tusen tack för titten och så ses vi snart igen!
Kram Anna :)

Inga kommentarer: