lördag 11 juni 2016

Sommarskor

Hej!

Vi i designteamet har fått en utmaning av Lotta denna månad, fri tolkning av sommarskor.

Jag visste direkt att jag ville göra flip flops av något slag. Flip flops är sommarskorna nummer ett för mig. 

Till denna utmaning tog jag min Silhouette Cameo till hjälp men för ett par år sedan gjorde jag några liknande skor och då ritade jag på fri hand så det funkar också. 

Jag ville göra kort av tofflorna för att kunna ge bort dem så jag vände och vred och satt ihop innan jag lät Cameon jobba. För att få lite höjd på remmarna på den prickiga skon använde jag 3D- kuddar. 






Hoppas ni får lust av prova göra egna flip flops även om ni inte har en Cameo. Jätteroligt att kunna ge bort ett lite annorlunda kort.


Ha det bra!

Kram Åsa 

1 kommentar:

Monica =) sa...

Vilken härligt finurlig kortidé! Mer sommar än så kan det nog inte bli <3

Kram