söndag 19 juni 2016

Unity Stamps - sista erbjudandedagen

Hej på er!
Denna veckan har Lotta finfint sommarerbjudande med bl a halva priset på upp till tre stämplar från Unity Stamps.

Jag har gjort ett skak-kort med en lite äldre blomstämpel från samma företag:

Startläge är att stansa ut cirkeln, stämpla och färga in bakgrunden till blommorna.
Tre av blommorna täckte jag med Post-It-papper innan jag färgade in bakgrund med distresser och distressverktyg. De vita blommorna färglade jag sen med copicspennor.
Bakgrunden har lite ljusa fläckar. Den effekten får du genom att spreja vatten på distressfärgen och direkt suga upp det med papper eller en trasa.


Så här blev det när lite ljust rosa och gula toner kommit på.
Skakdelen är fylld med paljetter och micropärlor.

Ett litet blomhörn med band, rosor och spröt på motsatt sida balanserar upp det hela.

HÄR och HÄR har jag använt en härlig text från Unity Stamps som du hittar i butiken.

Håll utkik, ikväll kommer nästa veckas sommarerbjudande från Lotta!


Glada sommarhälsningar,
Monica

Inga kommentarer: