fredag 2 september 2016

En fredagskram!

Hej där!
Idag är det fredag igen, så härligt! Vad behöver man då om inte en extra stor kram?
Jag har fixat till en sändbar kram med hjälp av min stora favorit: Lawn Fawn <3 Du har väl inte missat alla de nya som dykt upp i e-butiken?!

Min kärlek för de här små filurerna är total, så roliga att jobba med! Just det här setet jag använt heter Yay, Kites! Färglagt har jag gjort med Copics. Vill man inte som jag klippa ut dem så finns det passande dies som gör det hela ännu enklare.

Själva himlen har jag gjort med hjälp av en blå distressdyna, distressverktyg och en bit tillklippt papper. Har du inte testat är det dax - det här är inte svårt att få till!

 Här ser du hur min mall ser ut, bara att flytta runt och vända för att få till ett oregelbundet mönster.

Önskar dej en finfin helg!
Kram, Monica =)




1 kommentar:

Anna Uhras sa...

Ljuvligt Monica <3 Och en stor KRAM tillbaka till dig!! :) Anna <3