onsdag 19 oktober 2016

Indigo Hills och Droppar

Hej!


Idag är det jag, AnnaU, som bjuder upp till lite scrap här hos En liten butik.

Jag ska göra det i form av en layout jag gjort med bland annat lite nyheter som nyss kommit hem till butiken.
Dessutom ska jag redovisa en av Lottas utmaningar till oss i teamet den här månaden som hon kallar "Droppar".

Det blev en layout som sagt och i letter size format ( 8.5" x 11" )
Jag gillar att variera formatet på mina layouter ibland...


Samma foto i två olika filter ( kul tycker jag) på våra två yngsta döttrar i somras då dom badade vid farmor och farfars stuga. En så mysig bild på dom. 
Jag har frossat i DieCuts vid namn Indigo Hills från Pink Fresh Studio.
Remsan av papper till vänster är en spillbit från mina gömmor..
Dropparna fick gestaltas av dom härliga genomskinliga Art Pebbles.
Jag målade några slarviga cirklar med color mist först, och lät torka , innan jag monterade mina droppar.
Mitt baspapper skar jag ut i vanlig 12"x12" vit slät cardstock.





Hoppas jag fått igång lite pysselkänsla nu och kanske även lite shoppingsug.
Gör en liten runda i butiken tycker jag :)

Tusen tack för idag!
Kram Anna :)



2 kommentarer:

Monica =) sa...

Vilken finstämd LO, längtar tillbaks till sommaren! Jättefina artpebbles o läckert med färgen bakom.
Kram!

Anna Uhras sa...

Tack snälla rara Monica❤️ Det värmer massor!!! Kram Anna