fredag 30 december 2016

KNOW you are capable of amazing things

Hej!

Jag fortsätter att gotta mig i mina olika kit från Bella blvd Illustrated Faith.
Det kan inte hjälpas för dom är faktiskt oemotståndligt läckra och så mångsidiga.
Idag föll valet på kollektionen "You are Loved" och den har jag kombinerat ihop med några die cuts  från serien Indigo Hills.

ELB_illfaith_youarelovedELB_indigohill_pinkfreshcardstockcut

Som så ofta har jag använt vanlig slät vit cardstock som bas. 
Det blev också några stänk av en svart color mist från Heidi Swapp.
Fotot är monterat med 3d-tejp.
Hittade några fina textrader ur Tim Holts "small talk" som passade så bra här.
Titeln är svarta bokstäver från Thickers.



Foto på vår Astrid med en nyfunnen vän och idol!
Min fina vän ända från barnsben och jag sammanstrålade i somras och Astrid bara älskade att leka med dottern i huset.
Hon visade en ängels tålamod då Astrid mer eller mindre var som ett plåster på sin nya vän :)
En så snäll och fin tjej som verkligen visade hur man är när man är en bra kompis trots att man är lite äldre och kanske helst vill göra något annat
.






Några uppmuntrande ord till dom här godingarna till tjejer men jag tillägnar dom till oss alla tror jag bestämt.
VET att du är kapabel att göra fantastiska saker!!!!
SANT!!


Ha nu ett härligt gott avslut på det här året och ett Gott Nytt År om ett par dagar så ses vi!
Kram Anna :)

Inga kommentarer: